21 d’octubre de 2014

Sabadell: Concentració

El  dimecres,12 de novembre a les 13:00h hi ha convocada una concentració davant dels Serveis Territorials del Vallès Occidental per reclamar les substitucions al 100% i des del 1r dia del personal docent, vetllador, administratiu, etc

Imatges de la jornada

Cercavila reivindicativa per: l'Educació Pública.

Per una educació pública de qualitat. Cap retallada!

Des de la Plataforma Sabadell per l’Educació Pública us convidem a participar al Cercavila més esperat de l’any: el Cercavila S.O.S Educació Pública.

Serà el proper dimecres, 12 de novembre a les 18h i  el nostre lema és: “Per una Educació Pública de Qualitat, Cap Retallada”. Famílies, estudiants, professorat i tota la comunitat educativa de Sabadell volem sortir al carrer i fer soroll perquè no volem cap tipus de retallada a les escoles i instituts públics de la nostra ciutat.

Equipa’t amb la samarreta groga, xiulets, cassoles i tot el que vulguis que faci soroll. Porta la família, als amics i amigues al cercavila més divertit i reivindicatiu de l’any a Sabadell!

Sortida: Plaça de la Creu Alta a les 18h (Recorregut)

Participa i recorda venir de groc!

cartell cercavila

esdeveniment a facebook

Des de la Plataforma Sabadell per l’Educació Pública, formada fa mig any per la Comunitat Educativa de la ciutat (alumnes, AMPAs, docents i sindicats), us convidem a assistir a la Cercavila reivindicativa que hem planificat realitzar el proper dimecres 12 de novembre, a partir de les 18h. L’activitat sortirà de la Plaça de la Creu Alta i recorrerà la ciutat fins arribar a la Plaça del Doctor Robert (Ajuntament).

Des de Sabadell per l’Educació Pública, amb aquesta activitat lúdico-reivindicativa, pretenem fer visible pels carrers de la ciutat la nostra denúncia per l’atac continuat contra la Qualitat de l’Educació Pública.

En aquesta ocasió ens centrem en un punt ben concret: el no cobriment de les baixes per malaltia dels i de les docents fins al 16è dia d’absència al centre. A aquest fet, ja greu de per sí, se li uneix que l’Administració anomena el personal docent substitut cobrint només el 86% com a màxim el seu horari laboral, dificultant o impossibilitant tasques pedagògiques importants i minvant també els salaris de les i dels docents que realitzen la substitució.

Si et preocupa la pèrdua de qualitat de la nostra Educació Pública, provocada en gran part per la retallada continuada de dotació econòmica, uneix la teva veu a la nostra. Assisteix a la Cercavila reivindicativa, integra’t a les nostres assemblees..., o distribueix el cartell a les teves amistats o al veïnat.

T’hi esperem, de groc, amb xiulets, amb timbals, amb cassoles..., amb ganes!

Si vols veure les imatges de la jornada clica en la data de sota