18 de març de 2015

Terrassa: Tancament P3

l'Ampa de l'Escola Marià Galí de Terrassa ha fet un vídeo de protesta perquè els hi tanquen una línia de P-3 el curs 2015-16

El Govern de la Generalitat de Catalunya amb la seva política de retallades, ens tanca una línia de P3 a una escola de Terrassa. Les famílies han de separar germans per portar-lo a escoles diferents, els treballadors i treballadores del centre veuen el tancament progressiu i haver d'anar pensant en un altre escola.
Des de CCOO demanen la baixada de ràtios, apostem per una escola de qualitat.
La supressió de línies escolars i el tancament de centres d’Ensenyament Públic, són un pas més en el desmantellament de l’Educació Pública que el  Govern de la Generalitat ens vol sotmetre.
La reducció continuada de recursos i mitjans educatius, de drets laborals, menys docents per atendre a més alumnat, l’augment de les ràtios escolars, de la càrrega lectiva, no cobriment de les substitucions fins als 10 dies, per a les baixes i permisos laborals, menys diners per la gestió dels centres. La també retallada d’hores de vetlladores, d’educació social,...
CCOO està al costat de les famílies per emprar tots els mitjans necessaris i ajudar-les a defensar la seva escola. Hem d’aplegar el màxim de forces  per defensar la nostra Educació Pública. Hem d’estendre el Marc Unitari de la Comunitat Educativa: mares, pares, alumnat, docents i altres professionals educatius, sindicats, entitats socials,....  a tots els municipis. Hem de continuar pressionant al Govern amb tota mena d’accions reivindicatives. Aturem-ho, que no ens prenguin el present i el futur dels i les infants i jovent del nostre país